yerli malı türk emolar










~ tarafından gresiraliyiz Ağustos 25, 2008.

14 Yanıt to “yerli malı türk emolar”

  1. bnce bunların hepsi çok salakça o kdr gzller o kdr yakışıklılar ama kendilerini boka çevirmşler

  2. Arkadaşlar çok özenti gözüküyosunuz, kendinizce herkesten farklı ve ‘cool’ 😀 sunuz ama dediğim gibi kendinizce burdan bakınca çok kötü saçma sapan gözüküyo

  3. ya bune be hepiniz tatlısınız ama kendini zi başka bişiye çewirmişiniz haahaha

  4. yaw şu ikinci resimdeki çocuk lütfen o kolyeyi nerden aldığını söle yaf:(joelimin kolyesi o ben o kolyeyi tam iki senedir heryerde arıyorum lütfen yaw lütfenn:'(

  5. bence kendinize yeni bi tarz oluşturun gerçekten çok omik duruyosunuz…amacım küçümsemek falan diil yakın bi arkadaş tavsiyesi olarak algılayın dediğimi…

  6. 3 ve 4 deki çocuga bayıldım çok dadlular süper

  7. arkadşlar emo die bişey yok ztn açıklaması yok yani tmm bnde emocu gibi gözüküorum ama bu bi saç şekli bnce aptlca bi tarz yaratılmaya çalışmışlar bnce…

  8. aylin212008@hotmail.com

  9. ya sız kendınıx naptınız buna ben gulerım

  10. çölş

  11. ya siz naptınız kendinize ben daha iyiyim bu konuda msn adresim liseliyim _noldu@hotmail.com

  12. crayz.kop.kop@hotmail.com

  13. bencede emo die bisey yoq hepsi özenti

  14. emolar hakkında hiç kimse bişey demesin.bi emolara baksınlar bi kendilerine utansınlar.çok güzeller özellile erkeler çpk daddlu.

Yorum bırakın